Lily i bilder..


Klicka för att se i större format


Idag bär jag vågigt hår, för en gångs skull. Fixas hur enkelt som hellst med en trippeltång.
52
Zarah Galore

SOET! :D

Carro

söto!

Nina

Så sjukt snyggt!! själv flätar jag lite lösa flätor så det blir lite halv "vågit" =)

Pernilla

Åh va fin du va i vågigt hår=)

Pinky

Inbjudan till bloggträff i Skåne!

Glamour, dans och mingel står på menyn.



Mer information hittar du på min sida!

Dagens Grimas Crew

Nu ÄNTLIGEN är den här. Den roliga fotobloggen. Ta kort på din –eller dina vänners allra fulaste/roligaste/konstigaste grimaser och maila in på dagensgrimas@hotmail.com Sprid ryktet vidare om bloggen så vi kommer igång o få ta del av sveriges roligaste grimaser!! /GrimasCrew.

sara

fint

Ida

fiint! :D

Malin

Åh jisses vad fin du var i håret idag! Förstår inte hur du lyckas :)

E x p r e s s ☆ Y o u r s e l f

Du passade jättebra i vågigt hår :)

Matilda

oj vad fint det blev :)

Alexandra

ååh jätte fin du är :D

Nadde

Hah du är verkligen sockersöt kvinna (:

fanny

Gud så fint det var! :)

Maz Studios

ja, men det är bara att delta det :) Ny tävling nu så :) Välkommen.

Annaida

svar; jo det är sant, liite lika är koderna, men bara lite.



Guud du är så otroligt söt så man får hål i tänderna!

Vad har du för märke på din trippeltång? Min har pajjat och vill ha en ny, det är ju så mysigt med vågat hår sådär.



kram kram!

Annaida

Svar: den har jag med! Men mina lockar blir knappt någonting med den, den är verkligen kass. Tror jag hade en babyliss eller något liknande först och den var perfekt men sen gick "ratten" man ställer värmen med sönder och de hade ingen ny på elgiganten så fick bara pengarna tillbaka. och dum som man är så tog jag det billigaste jag hittade sen.

Ella

Fint=)Men hur blir håret om man använder en vågtång, blir det lika bra?



Kram

Martina

jätte fint!

Emmelie

Oerhört fint!

Maz Studios

Yupp. Du får hålla koll på bloggen ;)

Amanda 's k a n d a l i s m'

Helt sjukt fint!

Linda

Du passade verkligen i det!

Natteli

Yttligare 3 bilder som visar dig från din bästa sida! Du passar riktigt bra i lockigt hår också! :)

Malin

Jag vet att du har beställt grejer från Modeakuten ett par gånger. Tänkte bara fråga hur lång tid det brukar ta innan du får dina grejer hemskickade? Jag beställde nämligen kläder för en månad sen, men de vill inte dimpa ner i lådan :(

Jag frågar dig eftersom det var här jag blev tipsad om sajten :) Ha det gott!

elin

jättegulligt :)

åsa

skitfint i vågigt hår ju!

Malin

Svar: Jasså, jag förstår. Då behöver jag inte fortsätta oroa mig för att min beställning blivit glömd i alla fall. Tack för svaret :)

Lisa

söta bilder du lagt upp, passar i lockigt också :)

THE GOLDEN GIRL

fiint, så hade jag idag oxo=)

Stina

Söt du är! :D

Emelie

Jättefina bilder! :) Och det är riktigt fint med trippellocktångslockar.

Linda

Vilken trippeltång använde du till ditt hår?

Nathalie

Jättefint! Gud, nu blev till och med jag sugen på lockigt hår, då har man lyckts =)

Marre

Söta bilder!

Lexi

Jag gillar verkligen din färg på håret=) Använder du nån speciell ton efter blekningen eller ljusarefärgar du det bara?

Johanna

Jättefint hår! :)

Hilal

Jättefint!:)

michaela

jävlar i min låda vad söt du är

Johanna

Guuuuud va fin du är :)

issa (a

superfint linda!

Mona

du är så vacker linda!

stina

Du är så jäkla fin linda!!!

Emma

älskar ditt hår! :)

hayley

Så otroligt söt.. Fattar inte varför folk ska klanka ner på dig.. :/



Jätte söt som sagt!



Kram

Pillowkiller (Matilda)

Du passar superbra i vågigt hår! Och tack för en sjukt bra blogg! Kramar

Arissa

Jätte söt ( inte för att jag känner dig men tycker d ändå )

Frida

Du är fin!

Theréze

Hej Linda!



Förlåt att jag inte har kommenterat dina inlägg på länge, känner mig så dum. Du skall veta att jag läser din blogg varje dag, även om jag inte lämnar ett spår.

Theréze

Måste säga att du är super söt i detta håår :) Helt underbar! Önskar jag hade ett utseende som du :) TACK för en underbar blogg sötnos!

JOSEFIN

Gud så himmla fint hår du har tjockt och allt, och med vågorna blev det helt underbart!

påtal om utväxter som du skrivit om ångång, jag tycker det är rätt fint när det ser ut som de gör nu! när du har luggen sådär uppsatt! (:

Mathilda

Så sjukt fint hår du har!