Vinnare av 'spelpengar'


Jag kommer bifoga era användarnamn till gratisbio, så kommer han att kontakta er.

Grattis!
20
EN TJEJ I STORSTAN

Om det inte finns någon mer "Entjejistorstan" på gratisbio så är det ju jag som har vunnit ! :>



Jag lånade din bild och hoppas att det är ok, igen :> Och precis som jag har skrivit i min blogg så brukar jag aldrig och då menar jag ALDRIG vinna så det här är stort för mig + att priset kommer från dig.. Då är & känns det ännu bättre :>



Kram sötis !! :)

/ En tjej i storstan

Jenny Sellsve

Det var det värsta. Nu kan jag inte säga att jag aldrig vunnit något i hela mitt liv längre.^^

Tack.:)

Alexandra

vad söt du är som skickade det mailet :D

tänkte avsluta gratisgrodan, därför jag inte samlat ihop till ett helt poäng, var mest därför den stod still. men tack för tipset :)

Alexandra

haha :D kommer ändå aldrig komma upp i de värvningar som behövs:P

Linda

Hey! du gick på Bergslag i Karlskoga på gymnasiet va?? tycker jag känner igen dig...

Jennyfer

Jag menar inte att vara elak nu, men jag kan verkligen INTE förstå varför din blogg är så stor, heller..

En "frisör" blogg skriver du, men i själva verket är det inte så mycket frisör-igt med den.

Alisa

Men guuud vad kul:) Tack så hemskt mkt gumman!:) Du är en ängel!

Matilda

åh, vad roligt att jag vann :D tack så mycket!

Maria

Nej men oj, tack! =D Så roligt!! =D

Kimbell

Oj vad mycket tävlingar du har hela tiden!

Carro

grattis alla!

Anna

Sv: Jaha va kul :) Den är riktigt snygg faktiskt men tyvärr var den förliten för mig när jag köpte den o så orkade jag inte lämna tillbaka den :P Så den blev hängande i garderoben.. väldigt synd!

Matilda

måste man ha pengarna på unibet? =)

JOSEFIN

oj men gud vad roligt :)

altdiot har jag vunne förr! Totta in här för nå timmar sen men kolla aldrig på vem som vinnit för tänkte det är ändå inte jag, sen när jag logg in på hotmail, Oj vilken överraskning :D

JOSEFIN

Ett problem bara jag kan itne skapa ett konto? jag är inte 18 år än!!

Marica Rödebäck

Shit, vad roligt att jag vann... Tusen tack! Fan vad roligt... nu skall vi vinna pengar..

Caroline

Fina ögon, och snygg blogg girly :)

Elin

Hejsan jag vill bara tipsa om min modeblogg www.elinatme.blogg.se



Men också GRATTIS till alla er som van och Linda du måste nog vara den snällaste dom andra bloggarena ger ut grejer dom får gratis av oss som läser. Du ger bort grejer av företag som du får av som är större och som du igentligen skulle kanske vilja använda själv // Elin Kram

angelicato

Jag är inte 18 år, såg att man måste vara det, vad händer nu?

My

Hej :)

Har du inga design tävlingar? :):)