Påväg hem till mig..


Den här supersnygga toppen av märket Koppartrans är påväg hem till mig.

Toppen kommer från Paprikastore och jag hade verklige beslutsångest om jag skulle ta den röda eller den vitgrå. Det fick bli den röda tillslut, eftersom att min garderob inte svämmar över av röda plagg direkt. Gör sig snyggt till svarta tights också, vilket jag i princip bor i, så jäkla snyggt och skönt framförallt.

Paprikstore har föresten fraktfritt hela januari och jag har ordnat fram ett erbjudande för alla Lily-läsare. Det passar ju perfekt i.o.m. deras stora vinterrea också.


12
Angelique

Fasiken vad snygg! :)

Linda

Ursnyggt tryck på den, den röda färgen var härlig också ^^

jessica

hej! ville bara säga att du har blivit utsedd till veckans blogg i min blogg :) Fin topp föresten!

TIFFANY

HAHA, NU SLUTAR JAG PREMUNEMERA PÅ DIG PÅ BLOGGKOLLFÖR DU ÄR EN TRÅKMÅNS SOM ALDRIG SVARA

PÅ FOLKS KOMMENTARER ! får man bara 15-20 st kan man faktiskt ägna lite tid åt att svara på sociala människor som berömer dig ! bye

idalarsson

riktigt snygg var den, gillar trycket.

åh, gud vad snällt att ge rabatt :)!

vad har du annars gjort idag?

nine

Hej igen...har skrivit några frågor till dig i min blogg...hoppas du har tid att svara på dom...om du vill...ska till frissan i morgon men funderar på att gå till en annan frisör först och rådfråga för mitt hår är verkligen jätterisigt. Sen går jag till hycklerifrissan och ber dom om mina pengar tillbaka, samt att dom får betala ny frisör och sen kommer jag anmäla dom till arn. Eller tycker du dom ska få leka vidare med mitt hår??? känns som om jag kommer få klippa av mig skiten...det är så jävla vidrigt just nu:(



F

Sandra

Riktigt snygg!

Anonym

Hur går det med paprikastore...? Jag ska beställa därifrån nu och när jag ska till kassan blir allt bara svart.. konstig sida :S

mie

laddar du upp dina bilder här i bloggen eller du laddar upp de någon annanstans först och sen länkar i bloggen lr vad man ska säga? Dina bilder blir helt klara och fina, mina blir helt korninga när ja laddar upp de på bloggen. Eller är det för att jag sparar de i jpg-format?

mie

okej , konstigt de blir så stor skillnad :O

sparar du de som jpg format?

mie

gör de lika stora,

mysko :/ men får la testa igen o se om de blir ngn skillnad. tack iaf :)

sara

Koppartrans gör så mycket fina och coola kläder. De är svåra att hitta, säljs inte i så många butiker men det är värda att leta efter....