AVSLUTAD: Vinn valfritt från Tretton



För att delta;

- För att delta måste du först och främst vara medlem, är du inte det [
registrera dig här]
(Att registrera sig är helt kostnadsfritt och det tillkommer inga som helst andra kostnader)

- Väl ut önskat plagg till ett värde av högst 500:- och skriv vilket plagg i en kommentar.
(Glöm inte att skriva storlek på önskat plagg!)

- Skriv även din användarnamn i kommentarsfältet tillsammans med mailadress/blogg.

LYCKA TILL!
Avslutas: 31 Mars
116
Jessica

Hej!



Jag skulle gärna vilja ha Cheap Monday Tight Dark Clean (29/32) :)

Roligt med såna här tävlingar!

My

användarnamn: MyzaaN



plagg: Cheap Monday Jeans TIGHT V STRETCH BLUE i strl 27/30



:D

Lydia

ALL STAR LOW WHITE

Pris: 599 kr

ArtNr: 33842



Storlek 39,5



Användarnamn: Propriis

Email: SingingbellzGirl@hotmail.com

Johanna

hittade mycket fint men det mesta kostade mer än 500 kr

mikkaelo

Om jag vinner vill jag ha:



SCATTERED WHITE

artnr: 33355



den vita i storlek S :))

Marit

TIGHT OD YELLOW

ArtNr: 29941

Märke: CHEAP MONDAY

STR: 26/32



http://tretton.se/product-view.asp?catid=12595&prodid=5084&ref=%2Fproduct%2Dslist%2Easp%3Fcatid%3D12595



Herlig konkurranse!



Ha en fortsatt fin dag!

Josefin Gustavsson

Mitt användarnamn är: jagkallasjossan och om jag vann så skulle jag vilja ha cheap monday jeansen TIGHT GREY i storlek 25/32



Kristin

Hej Linda! Jag har registrerat mig nu och mitt användarnamn är kristinliddie. =) Om jag är den lyckliga vinnaren skulle jag vilja ha de blå "NARROW DENIM WASH" jeansen, storlek 28/34!



kristinschyllner@hotmail.com

ericaperzzon

Jag är medlem nu. ericaperzzon heter jag på tretton.se.



Jag vill gärna vinna cheap mondays jeans TIGHT ICE WASH i storlek 27/32:)



http://ericaperzzon.blogg.se/



ericaperzzon@hotmail.com





/E

Linda Bui

Mitt önskade plagg är ett par ljusa cheap monday jeans. ZIP LOW USA BLUE i storlek 30/32



användarnamn : LindaBui

Pauliine

Dessa skulle jag vilja ha: http://tretton.se/product-view.asp?catid=1&prodid=6288&ref=%2Fproduct-slist.asp%3Fcatid%3D1



Användarnamn: PaulineL

Mailadress: pauline.lorin@hotmail.com

Storlek:27/32



Har kollat på dem här jättelänge nu! Så ja hoppas ja vinner! :D

nathalie

Jag skulle välja CARRO CARDIGAN BLK i strl L.



Användarnamn: FarmorPillow

Mail: farmorpillow@live.se

Linda Bui

Mitt önskade plagg är ett par ljusa cheap monday jeans. ZIP LOW USA BLUE i storlek 30/32



användarnamn : LindaBui

mail : Liindish_hotmail.com

Annica

Jag vill ha: "AGGY SKIRT BLK" ArtNr: 32999, Pris: 449 kr, Strl: M BLACK.



AnnicaAndersson@live.se

Användarnamn: annica



KRAM

a girl called alex

GIRL CHINO POTATO, Cheap Monday

Storlek: 30, Beige

Användarnamn: sandra-w

Marit

(Jeg glemte brukernavnet mitt i sta, så, bare slett den kommentaren!!!)



Brukernavn: xshadow

TIGHT OD YELLOW

ArtNr: 29941

Märke: CHEAP MONDAY



http://tretton.se/product-view.asp?catid=12595&prodid=5084&ref=%2Fproduct%2Dslist%2Easp%3Fcatid%3D12595

Jessie<3

Hej! Gud, så bra tävling! Jag är jätte gärna med och tävlar! =) Har registrerat mig hos Tretton nu.



Mitt användarnamn är: Jessie

och min mailadress är: Jesssica.blogg@hotmail.com



Om jag vinner så skulle jag gärna vilja ha det här plagget; Cheap Monday jeans ZIP LOW USA BLUE i storleken 27/32. =)



Hoppas verkligen på att jag vinner. Behöver ett par nya jeans nu =)



Ha det bra!

TESS

Jag skulle gärna vilja vinna den här kjolen. Den skulle vara perfekt till när jag skulle gå ut, skulle kunna mixa och matcha mer lite olika toppar. Har alltid velat ha en sån kjol!



Som fattig student utan extrajobb har välidgt lite pengar. Skulle därför bli så glad om jag vann!



Stl: M

Användarnamn: kloak



http://tretton.se/product-view.asp?catid=8&prodid=6777&imageid=24073&ref=%2Fproduct%2Dslist%2Easp%3Fcatid%3D8

Linda Bui

Mitt önskade plagg är ett par ljusa cheap monday jeans. ZIP LOW USA BLUE i storlek 30/32



användarnamn : LindaBui

mail : Liindish_hotmail.com

Lexie

Jag skulle så gärna vilja vinna Energia Cotton av märket MISERICORDIA till min pojkvän så han kan få en fin present som tack för allting han har ställt upp för mig.

Mitt användarnamn är Lexie:)

malinsjo

jag har registrerat mig och heter malinsjo :)

De jag valde var en kill tshirt av märket paul frank, halftone julius tee blue som kostar 399 :)

HALLÅ! någon som vill ha gratis presentkort? läs under för mer info!

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=100438 Bli medlem, samla poäng och få ditt presentkort på H&M, JC eller Nelly.com! Du får 50 poäng i startpoäng sedan ska du samla ihop 400 poäng och det är hur enkelt som helst! Du behöver bara logga in varje dag eftersom du får 1 poäng då ifall du loggar in en gång om dagen, sedan kan du besöka hemsidor, värva vänner eller göra erbjudanden. Det är en riktig rolig hemsida! Ibland så finns det tävlingar också och man kan vinna jätte fina priser! Men iallafall när du har samlat ihop alla dina 400 poäng kan du välja vilken affär du vill ha presentkort på du kan välja mellan H&M, JC eller Nelly.com som jag sa ovan. Allt är 100% gratis och vem vill inte ha lite nya kläder nu när sommaren snart är här?

lina

jeansen från cheap monday:

V STRETCH BLUE i storlek 24/32-mörkblå, skulle jag vilja ha om jag vann.

användarnamn: linaw

mail:liina94@hotmail.com

blogg: http://linamw.blogg.se/

enligtemily

Fint hår du har :)

Sara (VonBabkin)

Användarnamn: VonBabkin



Jag skulle verkligen vilja vinna, mina enda jeans består snart bara av trådar :/



TIGHT GREY

Pris: 400 kr

ArtNr: 30568

Märke: CHEAP MONDAY

Storlek: 36/34 grå

My

Hallå! Jag hade gärna velat vinna. Jag hade velat ha de gröna dieseltrosorna och de svarta som är hipster, båda i storlek S. Eftersom jag är student känns det alltid onödigt att köpa nya fina underkläder, man lägger hellre pengarna på annat. Så det hade vart riktigt roligt att få lite fint i underklädeslådan igen :)

Ha det bra!



användarnamn: mmmyy

myy-1991@hotmail.com :)

Lina

http://tretton.se/product-view.asp?catid=3&prodid=5801&ref=%2Fproduct-slist.asp%3Fcatid%3D3%26search%3D%26new%3D0%26campid%3D0%26maxcols%3D3%26perpage%3D12%26sortby%3D5%26sortorder%3D1%26publisher%3D%26page%3D4



fastnade verkligen för denna t-shirt. Trots att det är en killmodell tror jag att man som tjej kan bära den med ett linne under, en cardigan över och ett par leggings nu till våren. Chansar på att en i storlek M skulle passa bäst till det?

Malin

Jag är med och tävlar!

MauluN heter jag och har mailen malin92girl@hotmail.com

Jag skulle vilja ha ArtNr: 33326 om jag vann, i storlek 28 :)

Kram!

Maria

Hej :)



Om jag vinner så vill jag vinna det här plagget

Cheap Monday V-Fit OD BLACK i storlek 28/32.



Användarnamn: N0ll8

Blogg: www.n0ll8.blogg.se

Mail: Marianrgaard@hotmail.com

Agnes

Kul tävling. :)

emma

Cheap Monday - TIGHT ICE WASH

Strl; 26/32 eller 27/32 .. Skulle vilja ha lite tips om hur storlekarna är :)

Användarnamn; emmaffs

Mail; emmaisacs0n_@hotmail.com

nathalieha

Plagg: Cheap Monday TIGHT ICE WASH

Storlek: 27/32

Emma

Användarnamn: emmmaaa



Plagg: RUTIG SJAL BLÅ/LILA

ArtNr: 29034



:)

majahärnqvist

majaharnqvist@hotmail.com - http://majahqvist.blogg.se - majahqvist (användarnamn)



Om jag vinner, skulle jag vilja ha jeansen zip low black, cheapmonday (art. 30714) storlek 24/32. :)

JOSEFIN HAMRIN

Användar namn: JosefinHamrin



AGGY SKIRT BLK

Pris: 449 kr

Storlek: XS



kram!

Fredrik Frisören

Vilken bra tävling linda!

Fashionistas

Tredje gången jag är med i din Tretton.se tävling :P och jag hoppas att jag vinner denna gång. Men den här gången blir det en annan modell av Chep Monday jeans.



TIGHT ICE WASH

Pris: 400 kr



www.fashionistas.devote.se / Fashionistas.blogg@hotmail.com

Fashionistas

glömde skriva storleken.



26/32 förstås :)

CherryCheek

Ett par:



TIGHT DARK CLEAN

ArtNr: 27399

Storlek: 27/34

Värde: 400 SEK



skulle vara ett perfekt tillskott

i min gapande garderob!



Är man fattig student, så är man.

Och då är tävlingar som denna ett perfekt

tillfälle att få chansen att fylla ut

hyllorna lite grann :)



Användarnamnet på tretton.se är: cherrycheek!

CherryCheek

Ett par:



TIGHT DARK CLEAN

ArtNr: 27399

Storlek: 27/34

Värde: 400 SEK



skulle vara ett perfekt tillskott

i min gapande garderob!



Är man fattig student, så är man.

Och då är tävlingar som denna ett perfekt

tillfälle att få chansen att fylla ut

hyllorna lite grann :)



Användarnamnet på tretton.se är: cherrycheek!

Marie H

Ja, klart jag är med och tävlar! Mitt användarnamn är "pluttanda" på tretton.se och om jag vinner önskar jag EMELIE TUNIC WHT i storlek L, från Svea.



gullesnuppan@passagen.se

http://mariehelena.blogg.se

O l i v i a

Mitt användarnamn: Ollevija



TINA TEE BLK storlek XS.

ArtNr: 30918

Fanzo

Jag har gått och kärat ner mig i ett par Cheap Mondayjeans, TIGHT ICE WASH så ett par sådana hade jag inte tackat nej till! Storlek 28/32 passar mig utmärkt!

En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Jag är med och tävlar, var redan med på tretton och heter där edtannk



OM jag vinner skulle jag vilja ha babyjeansen i stl 92



BABY TIGHT UW

Pris: 400 kr



ArtNr: 30535



Märke: CHEAP MONDAY

Elin

Jag skulle vilja vinna:

TIGHT ICE WASH

Pris: 400 kr

ArtNr: 34127

Märke: CHEAP MONDAY

Storlek: 27/32



Har tänkt att köpa liknande leggins, men om jag vann de här jeansen så skulle jag spara 300kr i plånboken :)



Mvh / Elin

användar namn på tretton: bengi

elin.bengtssson@hotmail.com

bengtssons.blogg.se

Tania

Mitt användarnamn är tiintiin

OM jag vinner skulle jag vilja ha KARIN DRESS BLK I storlek S. Perfekt nu till våren/sommaren

dramaquinn

Användarnamn: Dramaquinn

Plagget: TIGHT GREY

ArtNr: 11916

Märke: CHEAP MONDAY

Storlek: 26/32 Grå

Pernie

http://tretton.se/product-view.asp?catid=1&prodid=6880&ref=%2Fproduct%2Dslist%2Easp%3Fcatid%3D1%26info4%3DT



Cheap Monday Jeans "Narrow Denim Wash" Storlek: 29/32



Roligt med tävlingar, Kram :)

rebecca

jag skulle vilja ha

byxorna från cheap monday,

tight ice wash med storleken 26/32



användarnamnet är shabnam

och min mail är honeylicious@live.se





kraaam :)

Elin

hejsan!

om jag vann skulle jag klicka hem Cheap Monday's Tight Ice Wash. Sjukt snygga, läckra, whatever - you name it!



Strl. 29/34.



mail: confuxced@live.se

blogg: http://fablife.devote.se



take care! kram!

mathilda

gillar din bloggdesign! du skriver jätte bra. titta gärna in på min blogg :)



http://thaitgirl.blogg.se

http://thaitgirl.blogg.se

http://thaitgirl.blogg.se

http://thaitgirl.blogg.se

Linn SOPHIE Bexelius - CHECK IT OUT

VISA LÄGENHETEN, VISA LÄGENHETEN, VISA LÄGENHETEN!!!!

Anna

Vad roligt med tävling :) Jag är med:

Om jag vann skulle jag vilja ha dessa jeans,

TIGHT V STRETCH BLUE i storlek 25/32.



Mitt användarnamn är: AnnaW

Min mailadress: annaa-08@hotmail.com

Min blogg: http://annawangs.blogg.se



KRAM!

JeNS

faet!

...ANILE...ELINA...

Jag heter Electrica på tretton.se



Jag skulle jättegärna vinna: TIGHT V STRETCH BLUE

Pris: 400 kr



ArtNr: 11722



Märke: CHEAP MONDAY



i storlek: 27/34 tror jag...



Mail: elina@anile.se

Elin

Jag skulle välja ett par Cheap Monday jeans "NARROW DENIM WASH" för jag skulle verkligen behöva ett par nya jeans!



Jag har anmält mig och har användarnamnet "elinteg".



Länkar från min tävlingsblogg: http://edvinsmamma.blogg.se/tavlingar/2009/march/tavling-hos-lily.html



Håller tummar hårt för att jag ska vinna!

Anna

Användarnamn: Anoziz

Önskat plagg: Cheap Monday TIGHT GREY stl 28/34

Sandra Tjulin

Kolla in dagens låt! :D http://sandratjulins.blogg.se/2009/march/darin-se-pa-mig.html#comment

My

TIGHT V STRETCH BLK

Cheap Monday

ArtNr: 29071

Storlek: 25/32



Har redan skickat in till detta en gång, om 2 par trosor. men tar gärna dessa jeansen istället :)



användarnamn: mmmyy

myy-1991@hotmail.com

linnea

användarnamn: liinneeeadoofs

Mailadress: linnea.dofs@hotmail.com



åh vad kul med en tävling :) jag ger inte upp någon gång måste man väll allt vinna :) skulle verkligen behöva ett par snygga nya jeans så jag valde:



TIGHT ICE WASH

Pris: 400 kr

ArtNr: 34127

Märke: CHEAP MONDAY



storlek: 27/32 :)



tack och hej..







Erika

Äriqa heter jag där

Jag vill vinna HI TOP YELLOW i stl 38

fashionistas

"NadiiaJ" heter jag på sidan som jag också glömde att skriva. Vad jag vill vinna ser du längre upp i kommentarerna :)

ellinor

användarnamn : ellaabella

tshirt från MISERICORDIA , MUSICA , 499kr

ArtNr: 30684

eftersom det är en herr tshirt vill jag ha storlek : Small

fingers crossed ! :)))))

tack för en bra blogg !

Emelie

Mitt önskade plagg heter Zip low BLK (cheap monday) i strl 26/32 !



Mitt användarnamn - Elmo :)

Emelie

Hej! jag skulle vilja vinna Zip low BLK (cheap monday) i strl 26/32 I think :)



mitt användarnamn är Elmo

emeliefyrberg@hotmail.com



håller tummarna ;)

Lina Tallberger

Användarnamn: linatallberger



Plagg: TIGHT DARK CLEAN

ArtNr: 27405

Märke: CHEAP MONDAY



Storlek: 34/32



Linatallberger@hotmail.com

Lina Tallberger

Användarnamn: linatallberger



Plagg: TIGHT DARK CLEAN

ArtNr: 27405

Märke: CHEAP MONDAY



Storlek: 34/32



Linatallberger@hotmail.com

Alshammar - Fashion Lifestyle

Trtorn skorna om de finns kvar i strl 36 för 499 på rea. eller cheap monday tight ice wash i strl 26/32

Cecilia Nordström

V-FIT BLACK STONE

Pris: 400 kr



Dem är så sjukt fina.

Mitt användarnamn är: Ciccilotta

Ida

busigabeerta är mitt användarnamn. Mailen är busigabeerta@hotmail.com



jag vill ha; ZIP LOW USA BLUE storlek; 31/32 .. har hört att dom är små i storlekarna.

Karin

Vilken braig tävling:D



Mitt användarnamn på tretton.se är fuckingpoetic



Plagget: TIGHT V STRETCH BLUE, cheap monday, storlek:

27/32

noora

tja !

användarnamnet : ns

CHEAP MONDAY



NARROW DENIM WASH



noori28@hotmail.com

noora

obs, glömde skriva storlek, det ska vara 34/34



=]

Carruuw

Mitt användarnamn är: Menjagvetinte

Plagg: tight v stretch blue, cheap monday

Storlek: 26/30



:)

Mikaela

Jag blev stört kär i GRETA DRESS. Men tyvärr finns den inte i lagret :( Men såg att det står "tillfälligt slut" för storlek S, är det så att den kanske kommer in igen då? Isf skulle jag jätte gärna vilja ha den, perfekt nu till våren :)

Annars är det en toppen tävling tycker jag :)



Användarnamn: sinipuro

Adina.

hej, mitt användarnamn är "adina." och om jag vinner vill jag ha byxorna V-FIT BLACK STONE (cheap monday) art: 32334 i storleken 25/32 BLACK. ha de bra ! :)

Isabell

Hej! Mitt användarnamn: Isabellicious



Jag tyckte att T-shirten ADIOS från MISERICORDIA var så fin att jag skulle valt den om jag haft turen att vinna. Artikelnumret är 30692, den kostar 499 kr och bäst skulle den sitta i en storlek small.



Håller tummarna! ;D

Kajsa

Hej hej!

Mitt användarnamn på tretton.se är novas. Det plagget jag skulle vilja ha är CARRO CARDIGAN BLK

Pris: 400 kr

ArtNr: 30909

Märke: CHEAP MONDAY

Storlek: L



Roligt med tävling! Ha det bra!

nadia a.

användarnamn: streetshero

önskat plagg: REBOOK - HI TOP BLUE strl. 37 BLÅ!

email: nadiasblogg@live.se



good luck med att välja vinnare :D

carro

användarnamn: carrowz

önskat ett par CHEAP MONDAY jeans,

TIGHT VELVET OFFWHITE

Pris: 200 kr (400 kr)

Storlek: 27/32

mailadress: carro-lindstrom@hotmail.com

Moa :D

Om jag skulle bli den suuuuuper lyckliga vinnaren skulle jag vilja ha,



ZIP LOW OD ALAS BLUE

Pris: 400 kr

ArtNr: 34281

Märke: CHEAP MONDAY



i storlek: 26/24



Mitt användar namn är: Moa



Kraam :D

Emilie

Jag vill vara med och tävla!

Medlemsnamn är: mamut



Skulle vilja vinna CARRO CARDIGAN BLK Pris: 400 kr

ArtNr: 30906

Märke: CHEAP MONDAY

strl L



Tack för en bra tävling!

Sara

Jag skulle vilja vinna Cheap monday jeansen, zip low USA blue.

art nr:33326 i strl: 27/34

Användarnamn: sara

Anna

Plagg: CHEAP MONDAY ZIP LOW USA BLUE

Storlek: 25/32

Pris: 400kr

Användarnamn: Annabanana

Mejl: Annaa.P@hotmail.com

Jeanette

Oh vilken bra tävling :)



Om jag vinner skulle jag välja;



Cheap Monday Girl Chino Navy

art nr: 33201

strl: 28

pris: 400:-



Mitt användarnamn är: mästerkatten

Caroline

cheap monday ZIP LOW BLK

ArtNr: 30714

Storlek: 28/32

Pris: 400kr

användarnamn: caaroliine

Jacqueline

Om jag vinner vill jag ha:



AGGY SKIRT BLK

ArtNr: 32997



Mitt andvändarnamn är Kalasboll

frida

TIGHT ICE WASH

Pris: 400 kr

ArtNr: 34142

Användar namn: fridacarlstrom

Stolek: 32/34



Man kan ju alltid hoppas på att man vinner! :)

Sandra

Jag är redan medlem sen långt tillbaka där ;)

Användarnamn: Sandrajjj

Mail: Twms@hotmail.com



Jag skulle vilja vinna: AGGY SKIRT BLK artnr 32997 i strl S, den var super snygg! :)

jennifer

ZIP LOW USA BLUE

Pris: 400 kr

storlek: 26/32 BLUE



gud va snygga dom e :P



Josefine

är redan medlam browniieh.

Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha

AGGY SKIRT BLK

ArtNr: 32997

Märke: MOTEL





Märta

Hej, jag vill gärna vinna.

Jag skulle vilja vinna ett par Cheap Monday jeans- tight ice wash 26/32 lightblue. Artikelnummer 34129



Mitt användarnamn på tretton.se är stiletto_

Stiiletto.blogg.se

och min mailadress ser du ju där uppe :)



Håller tummarna!

Josefine

Om jag vinner, skulle jag vilja ha dessa jeans

TIGHT DARK CLEAN

Pris: 400 kr

ArtNr: 27390

Märke: CHEAP MONDAY

Strolek: 27/32



Matilda

Mitt användarnamn: matildisen

jag vill vinna: V-FIT BLACK STONE från CHEAP MONDAY

matilda

Mitt användarnamn: matildisen

jag vill vinna: V-FIT BLACK STONE från CHEAP MONDAY

storlek: 26/32

Carita

Hej. Jag är gärna med och tävlar. Jag heter turkost på den sidan..

Om jag vinner vinner jag gärna ett par Cheap Monday, AUTOBAHN UNWASH, storlek 33/32.



Ha det bra!

GULLEFIA

Hej ! :)

Heter Gullefiia på hemsidan .

Vill ha :

TIGHT ICE WASH jeans från Cheap Monday

Strl 28/32 :)

Kramar ♥

Linnea Renck

hej hej (:



mitt användarnamn är: frokenrenck



jag skulle vilja ha: Cheap monday, Filippa cardigan grey, som just nu kostar 300 ist för 600 (:

Emma ☆

jag är med!, användarnamn: mma93



ZIP LOW USA BLUEfrån cheap monday

storlek: 25/32

pris: 400kr

Elin

DIESEL

HIPSTER SVART

strl S



Riktigt snygga, nu är det bara att hålla tummarna! :)

christine

ZOE DRESS ROSE BLUE, skulle jag hemskt gärna vilja ha! I storlek medium.

Doux är mitt användarnamn!

Puss!

cassandra

Artikelnummer: 11725



Skitsnygga jeans!

Anonym

Om jag vinner vill jag ha:

FACTORY SHIRTDRESS

CHEAP MONDAY (ArtNr: 31245) i strl XS



Mitt användarnamn är Galenorewen



Mail: hannadjuis@hotmail.com

Blogg: http://gratisbesatt.blogg.se

GULLEFIA

Gud vilka söta kjolar och klänningar ! Men jag fastnade för Paperwaist skirt i Mörkblått i Strl. XS-S . Så himla fin och den skulle passa på en konsert som jag ska ha om några veckor.

Ha det så bra ♥

Mimmi!

Hejsan, jag skulle vilja tävla om ett par jeans.

V-FIT TACKY BLUE. strl. 28/32. gud så mycket snyggt dom har på den sidan! Tack för tipset.



Ja, användarnamn var det också ja: p0ppa (med en nolla inte O)

mikkaelo

Användarnamn: Mikkaelo



Produkt jag skulle vilja vinna: TINDRA TANK PINK

Artikelnr: ArtNr: 33763

Storlek: S



Kram!

Emmi

Hej! Nu har jag blivit medem. Mitt användarnamn är: Emmi. Jag hade väldigt gärna velat vinna Cheap Monday HALF SHORTS BLACK (artnr: 34554) i stl.XS. Dom skulle vara så fina att ha nu till sommaren :)



Ha en bra dag!



Mvh Emilia (walemi-7@student.ltu.se)

nadia a.

PAPERBAGFIT

Pris: 400 kr

ArtNr: 34355

storlek: 25 blue



är helt kär i dessa jeans, så perfekt till sommaren och jag vill verkligen ha dom, verkligen!!



nadiasblogg@live.se

emma

måste säga att jag uppskattar såna här tävlingar och de är roliga :)



NARROW DENIM WASH

Plagg: Jeans

Märkte: Cheap monday

Pris: 400kr

ArtNr: 33255



jag skulle bli otroligt glad om jag vann. mina favorit jeans är nämnligen utav cheap monday och de har fått jätte stora hål på insian låren och dt är verkligen urfult! så kan knappt använda de, suck.

så skulle verkligen bli jätte glad!

emma

förlåt, glömde skriva stl.. 28/32

sorry för att jag kronglar! hoppas det går bra iaf

kram emma

emma

nej usch vad jag skäms.. läser inte ordenkligt, här kommer mitt användar namn också ;$



användarnamn: emmaliljaa

nadia a.

GLÖMDE ANVÄNDAR NAMN :/ skriver om allt



PAPERBAGFIT

Pris: 400 kr

ArtNr: 34355

storlek: 25 blue



är helt kär i dessa jeans, så perfekt till sommaren och jag vill verkligen ha dom, verkligen!!



användarnamn: streetshero

kontakt: nadiasblogg@live.se

Kelly

jag e med o tävlar :D

mitt anvnamn: kellan



jag skulle vilja vinna:



AGGY SKIRT BLK

Pris: 449 kr

ArtNr: 32997

Märke: MOTEL

Strl: XS BLACK

Anonym

tycker det är väldigt roligt att du har sådanna tävlingar då inte alls många bloggar har det!

jag håller tummarna.



TIGHT ICE WASH

Pris: 400 kr

ArtNr: 34132

Märke: CHEAP MONDAY

Storlek: 27/32



användarnamn: amolin

mail: hejruterdam@hotmail.com

Anna

Tack för en underbar blogg! Det är så kul när du har tävlingar lite då och då.



Jag skulle vilja vinna cheap monday half shorts black

pris: 500kr

storlek: XS

Användarnamn: Annabanana

Malin

Jag skulle SÅ gärna vilja vinna Cheap Monday Ice Wash gumman! SÅ gärna!!



Storlek? 27/34 eller 27/32.. Spelar ingen roll : )