Tusen tack Pupstore!


Snacka om att jag skall prova mycket nya produkter! Skall bli super kul. 5 produkter från John Paul (Paul Michell) och två produkter från Greenfiends, som skall vara riktigt bra har jag hört. Skall faktiskt duscha vovarna redan ikväll.


Och i paketet vi fick låg även de snygga selarna som tjejerna har på sig på bilden. Tyra var sådär lagomt sugen på att modella för oss idag (som vanligt) och Polly följde kameran hela tiden (även det som vanligt). Visst blev dom tjusiga i sina vårfärgade Puppia selar?


Mina vovar har XS på sina selar, så ni ser ju hur högt det går : )
Större raser kan också ha en fin sele : )

Det var inte vara jag som blev glad för det välfyllda innehållet i kartongen. Tjejerna bryr sig inte så överdrivet mycket om dom får en ny sele i en annan färg, men kolla in godiset på bilden till vänster - det uppskattades verkligen! Har inte velat öppna den söta påsen ännu, men dom kände lukten på långt håll skall jag säga er. Mina små prinsessor.

På bilden till höger ser ni alla våra Puppia-selar som vi har just nu. Snygga va? Kanonbra dessutom! Mjuka och rejäla, även om de är någo stora åt Tyra. Dessutom fick jag en bunt kataloger och broschyrer som jag skall mysa ned mig i soffan och bläddra igenom, efter att jag och vovarna tagit oss en varsin dusch.

STORT TACK TILL ER PUPSTORE!
Det skall bli jättekul att prova alla produkterna.

Och till er läsare;

21
Yvonne

tycker inte att man ska klä hundar

Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Men gud så fint selen satt på tjejerna. Jag ska sälja mina pupia selen som jag köpte de var lite tjockare och satt inte alls nå vidare!

Men de där satt fint, vad har du för strlk på de?

[ Stina ]

Ååh vad jag älskar bilden på Tyra! Och Polly är såklart oxå söt;)

Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Hehe oki!:) Kanske det skulle sitta bra på Leeloo!:)

Zarah-Lou

Den gula satt ju som en smäck och var riktigt snygg på! Passar bra till pälsen (färgen)! :D

Dixi

Den ljusrosa selen va sjukt snygg, kanske borde köpa en sån till min Bonzo haha :D

http://lisastein.blogg.se/

Åh, när ska folk fatta! Man klär inte hundarna när man har sele, man gör inte det. Man tänker bara på vad som är bäst för dom själva, ett vanligt halsband kan skava och det är inte skönt för hundarna. Det är tusen gånger bättre med sele för hundarna får det så mycket bättre...









http://lisastein.blogg.se/

S

Blev lite förtjust för den camo färgade selen, funderar på att beställa en till min bc. Skrev ett inlägg på min blogg om det här. Hoppas det är ok, att det inte blev allt för likt..

Tack för länkningen till hemsidan, gillar dina hundrelaterade inlägg :)

Anonym

Maria

Jag lever mitt liv efter en bok med färdiga uppdrag. Utöver detta lever jag dubbelliv och idag klippte jag sönder kläder.

Läs min blogg: http:/wedinmaria.blogg.se

http://wedinmaria.blogg.se

http://wedinmaria.blogg.se

sanda

Hej Linda!

Jag har en läsarfråga!

Häromdagen läste jag i en tidning att man sliter på håret när man kammar det direkt efter att man klivit ur duschen när det är blött. Det stod att man skulle vänta med att kamma det när det har torkat helt.

Stämmer det verkligen? Och hur kan det vara dåligt för håret att kamma det när det är blött? Det borde väl inte vara någon skillnad?

hälsoblogg

söta vovvar :)

Erika

Hoppas det är bra grejer :)

dorion

oj, jag visste inte ens att paul mitchell gjorde hundschampoon och sånt. där ser man :)

J

Saknar Tyris och Polly-plutt

Anonym

Fina vovvar!

Fia

Fick hem en gul och svart puppia sele idag också ;) Dom är verkligen skitbra. :D

Natasha Roxy

aaaaaaaw, vilka söta små hundar:D!!!

* Linda me Cazandra *

Min dotter hade älskat era hundar =) Hon älskar hundar så mkt =) Skriker vovva när hon ser en hund. trevlig helg. Kram

Lollo

Hahaha, eller inte, min lancashire heeler har L på den selen, och den sitter rätt tight! :P